Datele firmei:
Denumire: MARANIA SIBIU SRL
Adresa: Loc. Cristian, Str. XXIV, Nr. 118, Jud. SIBIU
CUI: 44567644
Web: www.marania.ro
Mobil: 0745137600
E-mail comenzi: vanzari@marania.ro
E-mail: contact@marania.ro
1. Acceptare termeni si conditii
Pentru a folosi site-ul in conditii bune, va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile.
Utilizarea site-ului implica acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare prezentate mai jos, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 din 04/06/2014, care reprezinta contractul la distanta, incheiat intre profesionist si consumator.
Termenii si conditiile pot fi modificate in orice moment, insa orice modificare va intra in vigoare numai pentru comenzile noi, inregistrate dupa afisarea pe site a modificarilor survenite. De aceea va rugam ca inainte de fiecare comanda sa cititi sectiunea aferenta termenelor si conditiilor, deoarece este posibil sa fi intervenit modificari de la ultima vizita.
2. Definitii
2.1 Consumator = orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2.2 Profesionist = orice persoana fizica sau juridica, publica sau privata, care actioneaza in cadrul activitatii sale comerciale, industrial sau de productie, artizanale ori liberale in legatura cu contractele care intra sub incidenta prezentei ordonantei de urgenta, precum si orice persoana care actioneaza in acelasi scop, in numele sau pe seama acesteia;
2.3 Produs = orice bun corporal mobil, cu exceptia bunurilor vandute prin executare silita sau valorificate ca urmare a aplicarii prevederilor legale; apa, gazele naturale, energia electrica si energia termica sunt considerate “produse” atunci cand acestea sunt puse in vanzare in volum limitat sau in cantitate fixa;
2.4 Produse realizate conform specificatiilor clientului = orice produse care nu sunt prefabricate, realizate pe baza optiunilor individuale sau a deciziei clientului;
2.5 Contract de vanzare = orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii;
2.6 Contract la distanta = orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;
2.7 Suport durabil = orice instrument care permite consumatorului sau profesionistului sa stocheze informatii care ii sunt adresate personal, intr-un mod accesibil pentru referinte ulterioare pentru o perioada de timp adecvata, in vederea informarii, si care permite reproducerea neschimbata a informatiilor stocate;
2.8 Continut digital = acele date care sunt produse si livrate in forma digitala.
3. Procedura de comanda
3.1 Adaugarea bunurilor dorite in cosul de cumparaturi;
3.2 Procesul de cumparare continua prin introducerea datelor dumneavoastra: nume, prenume, adresa completa (localitate, strada, numar, bloc, apartament, judet, cod postal), numar de telefon, e-mail;
3.3 Alegerea metodei de livrare si plata (plasarea comenzii implica automat obligatia de plata din partea cumparatorului);
3.4 Confirmarea comenzii se va face prin e-mail, in decurs de maxim 2 zile lucratoare de la plasarea acesteia.
4. Preturi, modalitati de plata, facturare
Preturile sunt afisate pe pagina dedicata fiecarui produs, contin TVA si nu includ cheltuielile de livrare.
Pretul produsului comandat este cel afisat la data si ora plasarii comenzii.
Plata produselor comandata de pe site-ul www.marania.ro se poate face astfel:
Ø Plata cu cardul;
Ø Plata in numerar la livrare (ramburs), valoarea maxima acceptata fiind de 5000 lei.
Pe baza informatiilor oferite de cumparator se va emite o factura care va ajunge la acesta impreuna cu bunurile comandate. Deasemenea cumparatorul va primi factura si in format electronic in cazul in care o adresa de e-mail a fost completata in momentul procesului de plasare a comenzii.
5. Modalitati si termen de livrare
Pentru comenzile mai mari, sau egale cu valoarea de 300 de lei (cu referire strict la bunurile selectate, si cu conditia ca bunurile selectate impreuna cu materialele utilizate la impachetare sa nu cantareasca mai mult de 5 Kg.) transportul este gratuit.
Pentru comenzile mai mici de 300 lei, taxa de livrare este de 17 lei prin livrare standard (transport national la o adresa dorita), si 20 de lei pentru livrarea la un locker (situat pe teritoriul Romaniei).
Tarifele pot fi modificate de catre transportator in raport cu coeficientul de inflatie, cresterea costurilor si de politica de marketing a societatii.
Produsele comandate vor fi livrate prin curierat rapid. In prezent Marania Sibiu SRL utilizeaza serviciul de livrare ECOLET. In acest serviciu sunt cuprinse urmatoarele firme de curierat: Cargus, Fed Ex, DPD, Sameday si Fan Courier.
Livrarea se va face in termen de 24-48 de ore de la ridicarea coletului, cu urmatoarele exceptii:
Ø Conditii meteo nefavorabile;
Ø Volum mare de comenzi din perioadele aglomerate (Craciun, Paste, Black-Friday, 1-8 martie, sau alte situatii speciale).
Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014, profesionistul poate livra produsele transferand posesia fizica sau controlul asupra produselor catre consumator, fara intarziere nejustificata si in orice caz, in decurs de cel mult 30 de zile de la incheierea contractului.
6. Incheierea contractului la distanta
Conform art. 8 alin. 9 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii, pe un suport durabil, de catre profesionist a acceptarii comenzii transmise de consumator.
7. Dreptul de retragere din contract – Politica de retur
Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage din contractul la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere.
Consumatorul isi exercita dreptul de retragere din contract doar daca formularul de retragere este transmis in cele 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Zilele de sarbatori legale, sambetele si duminicile sunt incluse in cele 14 zile. Cu toate acestea, daca ultima zi a termenului se implineste in una dintre aceste zile, termenul de retragere este prelungit pana la sfarsitul urmatoarei zile lucratoare.
Pentru a exercita dreptul de retragere, consumatorul, trebuie sa informeze profesionistul (in cazul acesta Marania Sibiu SRL), cu privire la decizia de a se retrage din contract, utilizand o declaratie neechivoca, o informare scrisa trimisa prin e-mail la adresa comenzi@marania.ro, in care se specifica si un numar de cont bancar, in care profesionitul va rambursa valoarea bunurilor comandate initial (valoare care nu include si costul transportului).
Costul transportului unui bun returnat, ii revine exclusiv consumatorului.
Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
8. Obligatiile profesionistului in cazul retragerii
Profesionistul, in cazul acesta Marania Sibiu SRL, trebuie sa ramburseze sumele pe care le-a primit de la consumator in termen de 14 zile calendaristice de la data la care a fost informat cu privire la decizia de retragere din contract a consumatorului.
Suma rambursata trebuie transferata intr-un cont bancar pus la dispozitie de consumator.
9. Obligatiile consumatorului in cazul retragerii
Consumatorul va expedia la sediul Marania Sibiu SRL, adresa loc. Cristian, str. XXIV, nr. 118, jud. Sibiu, fara intarzieri nejustuficate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care a comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
Consumatorul trebuie sa suporte costul direct al returnarii produselor. De asemenea este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Produsele trebuie returnate in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si o copie a facturii fiscale. Returnarea unui produs fara ambalajul acestuia sau fara accesorii ale ambalajului, sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mentionate mai jos.
Valoarea diminuata a bunului returnat poate consta in acoperirea costurilor de curatare si/sau reparare.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consummator sau personalizate in mod clar.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta urme de purtare, deteriorate, pete, accesorii deteriorate (capse, fermoare, nasturi, etc.).
10. Litigii
Toate tipurile de litigii, vor fi solutionate pe cale amiabila de catre reprezentantii partilor.
In cazul imposibilitatii realizarii unei intelegeri, solutionarea litigiului este de competenta instantei din localitatea Sibiu, judetul Sibiu.
11. Forta majora
In cazul unui eveniment de fortra majora, nici una dintre parti nu este raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor contractuale.
Prin forta majora se intelege orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil.